INSYA ALLAH! REZEKI KITA DIMARHABAN2U.COM


marhaban2u.com

JANA PENDAPATAN & DOWNLOAD NASYID DI MARHABAN2U.COM


marhaban2u.com

Wednesday, April 1, 2009

HIJJAZ TAJA UMRAH ADIK NIK NUR MADIHAH SEKELUARGA















KOTA BHARU:
"..Hijjaz Trade berbesar hati dapat menaja kunjungan umrah kepada Nik Nur Nadihah yang menjadi individu pertama menerima tajaan itu berikutan kejayaan cemerlang dalam SPM 2008.

Ketika Hijjaz Trade ditubuhkan, kami memang sudah berniat menaja mana-mana pelajar yang kurang berkemampuan termasuk anak yatim, menunaikan umrah.

Perancangan ini sepatutnya dibuat mulai 2010 tetapi dipercepatkan ekoran kemunculan Nik Nur Madihah, pelajar cemerlang dari Maahad Muhamaddi ini. Kami menghargai kejayaannya kerana mahu beliau dicontohi pelajar Melayu lain terutama mereka yang berasal dari keluarga kurang bernasib baik, yang kemiskinan tidak boleh menjadi penghalang kepada kejayaan dalam pelajaran," - Sdr Isman Nadim (Ahli Lembaga Hijjaz Trade).



SahabatAmal: Rasa terharu pun ada, berbangga pun ada. Pertama atas kemurahan hati sahabat2 dan adik2 saya di Hijjaz Trade. Semoga Allah merahmati kalian semua. Hanya orang pernah susah dapat merasai keperitan dan kesusahan orang lain. Keduanya atas kejayaan dan kecemerlangan seorang anak dari kelurga yang susah, Adik Nik Nur Madihah. Tahniah juga pada adik. Semuga kejayaan adik ini membawa kebaikkan pada diri, keluarga, agama dan negara.


0 comments:

 
© Copyright by SAHABAT AMAL  |  Template by Blogspot tutorial