INSYA ALLAH! REZEKI KITA DIMARHABAN2U.COM


marhaban2u.com

JANA PENDAPATAN & DOWNLOAD NASYID DI MARHABAN2U.COM


marhaban2u.com

Monday, March 22, 2010

"SIMPLE & MUDAH DIFAHAMI," UJAR SYARIZAL MIDF

Nama saya syarizal mohd yusof dari MIDF. Ustaz ada datang beri ceramah maulidul rasul baru2 ini di menara MIDF dan saya merupakan salah seorang pendengar pada ceramah tersebut.

Alhamdulillah ustaz saya mengambil masa 2 hari membaca buku catitan ustaz 'Bawa Hatimu Kepada Tuhan'. saya dapati tulisan ustaz sungguh simple dan mudah difahami. tutur cara dan penyusunan topik juga menarik minat saya utk terus membaca dan mendalami isi kandungannya.

Setelah membacanya saya merenung akan diri dan memuhasabah diri saya dan keluarga saya. disini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas segala ilmu yg dicurahkan dan insyallah saya akan mempertingkatkan diri kearah keimanan yg jitu disi Allah.

Dan insyallah saya akan cuba dapatkan naskah ustaz yg kedua Lembutkan Hatimu Kepada Tuhan..

Salam.

Sahabatamal: Terimakasih di atas sokongan Syarizal. Semuanya dengan izin Allah jua. Kita hanyalah hambaNya yang serba lemah dan jahil. Semoga kita semua sentiasa di dalam Rahmat Allah.

0 comments:

 
© Copyright by SAHABAT AMAL  |  Template by Blogspot tutorial