INSYA ALLAH! REZEKI KITA DIMARHABAN2U.COM


marhaban2u.com

JANA PENDAPATAN & DOWNLOAD NASYID DI MARHABAN2U.COM


marhaban2u.com

Saturday, October 3, 2009

sakinah buat assigment mengenai nasyid



1. Selesai saja majlis silaturrahim anjuran Badan Kebajikan Dedap 9, Saujana Utama semalam, saya dijemput sahabat saya, En Ramli ke rumahnya, di lorong Dedap 6. Nak minta tolong sikit, katanya. "Takda masalah," jawab saya. jom kita.

2. Ohh, rupanya, beliau minta saya bantu puteri sulungnya selesaikan tugasan ko kurikulum berkenaan nasyid dan perkembangnnya. "Ramli, ni datang beraya sekalilah ya." "A ah.., yalah ustaz. Silalah ustaz rasa kuih muih yang ada," balas Ramli.

3. Nama kawan kita ni Sakinah. Belajar kat sem 1 USIM. Pensyarahnya, En Huzaimi minta buat tugasan menegenai nasyid. Apa lagi, dia terus cakap pada bapanya supaya hubungi saya untuk menjadi figure tugasannya. Macam2 solan yang Sakinah tanyakan. Berbelas2 soalan diajukan mengenai nasyid, perkembangan dan halatujunya.

4. Mudah-mudahan, tugasan Sakinah berjaya disiapkan dan berjaya juga dalam pelajaran dan kehidupan. Al maklumlah, harapan keluarga tercinta.

0 comments:

 
© Copyright by SAHABAT AMAL  |  Template by Blogspot tutorial