INSYA ALLAH! REZEKI KITA DIMARHABAN2U.COM


marhaban2u.com

JANA PENDAPATAN & DOWNLOAD NASYID DI MARHABAN2U.COM


marhaban2u.com

Sunday, April 13, 2008

ZIARAH BIRAS


Sabtu, 5 april, kami sekeluarga bergerak Kg Kundang. Hajat kami untuk menjenguk Biras (En Ahmad Izhar Layar Consult) dan kaka ipar saya. Syukur, mereka ada di rumah. Mmm.., selepas biras saya keluar dari IJN, Pada 28 feb lalu, baru inilah dapat berjumpa. Beliau baru sahaja selamat menjalani pembedahan 'jantung berlubang'nya . "Lubangnya sebesar duit 50 sen juga", cerita Abg Al (nama panggilan) sambil menunjukkan kesan pembedahan di dadanya. Nampak semakin sembuh. Alhamdulillah. Semuga Abg Al (nama panggilan) sembuh dengan segera. Aminn.

Ust Amal: Demikianlah janji Allah SWT kepada hamba-hambaNya. Dia pasti menguji kita dengan pelbagai bentuk ujian dan dugaan bagi menilai siapa dikalangan hambaNya yang kuat bersabar dan paling baik amalannya. kalau begitu, Jomlah kita berpesan-pesan kepada kesabaran menurut intipati surah Al 'Asr. Terimakasih pada Along dan anak-anak saudara semua. Jumpa lagi.

1 comments:

Anonymoussaid...

terima kasih pada pakteh n makteh kerana sudi dtg ke rumah kami..ade mase nnt dtgla lg ye...dan terima kasih juga atas nasihat yg diberi(,")-asma'

 
© Copyright by SAHABAT AMAL  |  Template by Blogspot tutorial