INSYA ALLAH! REZEKI KITA DIMARHABAN2U.COM


marhaban2u.com

JANA PENDAPATAN & DOWNLOAD NASYID DI MARHABAN2U.COM


marhaban2u.com

Thursday, February 12, 2009

Kisah minpi Ketua gereja Pentecostal


CANBERRA: "Saya bermimpi mengenainya 21 Oktober lalu dan terbangun dengan ingatan daripada Tuhan bahawa perlindungannya sudah ditarik balik di Australia terutama di Victoria kerana membenarkan pembunuhan bayi tidak berdosa dalam rahim. Kata Ketua gereja Pentecostal, Paderi Danny Nalliah.

katanya lagi:

1. saya pernah bermimpi mengenai kebakaran dan berkata ia adalah balasan Tuhan di atas dosa manusia membenarkan pengguguran.

2. Saya turut membantu menyelaras bantuan termasuk menyediakan trak untuk mengagihkan pakaian dan makanan serta menderma darah tetapi menegaskan perlu memberitahu 'kebenaran.

3. Nalliah berkata, beberapa bulan lalu media melaporkan 'saat paling gelap bagi bayi belum lahir' tetapi malangnya rang pengguguran yang diluluskan Parlimen menjadikan ramai menggelar Victoria sebagai 'negeri pembunuh bayi Australia,

4. "Saya mesti memberitahu orang ramai apa yang mereka perlu dengar, bukan apa yang mereka mahu dengar." jawapannya ketika Ditanya oleh akhbar Sydney Morning Herald jika beliau tidak percaya kebanyakan rakyat Australia akan menyifatkan kenyataannya sebagai amat jahat.

5. "sesiapa yang menentang Tuhan akan musnah (petikan Bible)", demikian jawapannya ketika ditanya adakah beliau percaya Tuhan akan membalas dengan membunuh begitu ramai orang.

Sumber: Berita Harian Online dengan olahan semula.

Sahabatamal: Ini sudah bagus. Al Quran telah mengingatkan kita sekian lama bahawa zahirnya kerosakkan di daratan dan lautan adalah akibat kerjatangan dan kerosakkan yg manusia hasilkan. Mudah-mudahan paderi ni dapat hidayah dan menjadi pendakwah Islam.


0 comments:

 
© Copyright by SAHABAT AMAL  |  Template by Blogspot tutorial