INSYA ALLAH! REZEKI KITA DIMARHABAN2U.COM


marhaban2u.com

JANA PENDAPATAN & DOWNLOAD NASYID DI MARHABAN2U.COM


marhaban2u.com

Saturday, April 12, 2008

PERTEMUAN KELUARGA



Pada hari Sabtu 5 April lalu, sahabat saya, Sdr Wan Anuar Pristana mengadakan perjumpaan bulanan ahli keluarga di rumahnya. "Saya nak buat kelainan sikit kali ni ustaz. Saya nak jemput ustaz pimpin solat dan beri tazkirah kepada kami", cadang Anuar. "Saya cuba apa yang termampu", balas saya. Alhamdulillah, tazkirah yang diselang seli dengan zikir serta selawat itu mudah-mudahan dapat memberi kebaikkan kepada kita bersama.

Ustaz Amal: Inilah program yang sepatutnya kita cuba cetuskan di rumah kita. Suasana ilmu, suasana ibadah dan zikrullah. Kita terangi rumah kita dengan cahaya dari lampu yang kedua. Cahaya terang yang dapat disaksikan para malaikat dari kejauhan angkasaraya.

0 comments:

 
© Copyright by SAHABAT AMAL  |  Template by Blogspot tutorial