INSYA ALLAH! REZEKI KITA DIMARHABAN2U.COM


marhaban2u.com

JANA PENDAPATAN & DOWNLOAD NASYID DI MARHABAN2U.COM


marhaban2u.com

Monday, April 14, 2008

MUXLIM.COM MENYAMAI YAHOO & YOUTUBE?

BERITA MINGGU 13 April dalam kolum DUNIA memaparkan sebuah laman web Muslim yang dikenali dengan nama Muxlim.com, diiktiraf sebagai syarikat yang berasaskan teknologi terbaik di Eropah. Menurut laporan, laman web yang dibangunkan 2 usahawan Muslim pada 2006 ini telah dikunjungi lebih 1 juta pengunjung. Ini menjadikan ia laman web yang paling terkenal di dunia menurut pilihan satu syarikat media Amerika Syarikat yang beribu pejabat di California, Red Herring. Tidak sampai setahun, Muxlim.com telah menarik kunjungan dari 190 negara serata dunia dan ini meletakkan kedudukkan menyamai Yahoo, facebook dan Youtube.

Petikkan ucapan Muhammad El Fatatry (Ketua Pegawai Operasi Muxlim.com)
*Pengiktirafan ini sangat bermakna bagi kami dan seluruh masyarakat Muslim...
*Matlamat utama kami ialah mewujudkan satu laman web yang mana pengguna Muslim dan bukan muslim dapat berinteraksi dalam persekitaran yang sihat, selamat dan penuh persahabatan...
*Lebih menarik lagi, kamu baru saja menwujudkan Muxlim Tv yang membolehkan pengguna berkongsi video masing-masing..
* dalam beberapa minggu lagi kami akan melancarkan My Muxlim yang menyamai My Space...

Ustaz Amal: Beginilah sepatutnya peranan setiap Muslim dan Muslimah. Berusaha mengangkat dan menyebarkan keagungan dan kesyumulan Islam dengan pelbagai cara dan kaedah menuerut kelebihan dan kemampuan masing-masing. Ini antara bentuk dakwah BIL HAL yang sangat berhikmah dan bijaksana.


0 comments:

 
© Copyright by SAHABAT AMAL  |  Template by Blogspot tutorial