INSYA ALLAH! REZEKI KITA DIMARHABAN2U.COM


marhaban2u.com

JANA PENDAPATAN & DOWNLOAD NASYID DI MARHABAN2U.COM


marhaban2u.com

Tuesday, October 21, 2008

SELEPAS GURU DITERAJANG, PAKAT BERGADUH PULAKK


KANGAR: Sekolah Menengah Perlis (SMP) di sini yang digemparkan dengan insiden pelajar perempuan belasah guru, Khamis lalu, sekali lagi digemparkan dengan insiden sepak terajang apabila dua kumpulan pelajar sekolah itu terbabit dalam satu pergaduhan.
1. Kejadian jam 11 pagi itu berlaku kurang seminggu selepas seorang pelajar tingkatan dua sekolah berkenaan menyerang dan menerajang guru perempuan dalam kelas 2A9, Khamis lalu.
2. DIFAHAMKAN, 15 hingga 20 pelajar lelaki sekolah itu terbabit dalam pergaduhan dipercayai berpunca daripada salah faham.
3. Ketua Polis Daerah Kangar, Superintendan Yusof Mohd Diah, yang dihubungi mengesahkan kejadian itu bagaimanapun enggan mengulas lanjut kerana ia masih dalam siasatan.
Sahabat Amal : Hisyhh..,Buat malu orang Perlis jer. Nabi ada mengaitkan ada ilmu yang bermanfaat dan ada yang tidak bermanfaat. Nak dapat ilmu bermanfaat kena jaga sumber2 keberkatan. Nak dapat keberkatan kena jaga akhlak, budi pekerti dan tingkah laku. tapi kalau cikgu dah ditendang, kereta cikgu dah kena senerih, awek sana awek sini, macamana keberkatan ilmu. Tak gitu?

0 comments:

 
© Copyright by SAHABAT AMAL  |  Template by Blogspot tutorial