INSYA ALLAH! REZEKI KITA DIMARHABAN2U.COM


marhaban2u.com

JANA PENDAPATAN & DOWNLOAD NASYID DI MARHABAN2U.COM


marhaban2u.com

Friday, December 17, 2010

LAMAN BERITA & AKTIVITI KELUARGA

Salam..

Apa khabar semua?

Hummrmm...lama juga saya tak mencatat sesautu di sini..

Ya di sini..di ruang dan laman di mana saya mencatat sesuatu untuk kebaikan diri sendiri, keluarga dan masyarakat...

Alhamdulillah...Kini, laman rasmi saya adalah

Memandangkan blogspot saya ni masih lagi on, maka saya akan menjadikan blog ini untuk berita dan aktiviti keluarga, Insya Allah.

Malam ni tak ke mana-mana. Apa lagi....ambil peluang updatekan website dan blog.

2 comments:

Romeo said...

artikel ini menarik dan bisa menambah wawasan baru, salam kunjungan

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

 
© Copyright by SAHABAT AMAL  |  Template by Blogspot tutorial